☰
☰
NoahP
Komende zondag vvv, zal niet ook gaan analyseren of dit een lastige wedstrijd wordt of niet, wel weer een club uit de top 9. Daar wel een observatie over die ik interessant vindt. Wij hebben samen met de graafschap de meeste wedstrijden (5) gehad tegen de huidige top 9, en daarmee op papier de lastigste tegenstanders tot nu toe gehad.

RKC en Vitesse volgen met 4 wedstrijden.
Heracles, Almere, mvv, vvv, Nac en volendam volgen met 3 en Emmen slechts 2 wedstrijden.

Met VVV hebben we er dalijk dus al 6 vd 8 gehad, en dat na 9 wedstrijden. Dat je nu op 1 punt achter de 2e plek staat is wat dat betreft nog wel extra knap. Tuurlijk moet je de wedstrijden tegen mindere ploegen eerst nog maar winnen, maar met 7 uit 3 doen we het tot nu toe toch aardig tegen het rechterrijtje. Ik heb in ieder geval weer zin in zondag.
do 1 oktober 2026 om 10:48 - 1 oktober 2026 om 10:48 # 425237
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zondag 4 oktober 2026 om 14:30
Seacon Stadion

VVV-Venlo

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement