☰
☰
Hutch
Roda7United schreef:
Seedorf was dus gewoon fit genoeg om te kunnen spelen. Echt absurd dat je dan liever Dorenbosch achter Van den Hurk zet. Zeker aangezien Seedorf wekelijks als invaller de beste is. Ik vraag me echt af welke gedachte hier achter zit, ik kom er met mijn verstand niet bij. Het lijkt wel alsof Sleegers en Dorenbosch koste wat het kost moeten spelen, ook al is er eigenlijk geen plaats voor ze.
27 september 2026 om 14:00

Door de toename in toegestane wissels is de sport veranderd en wedstrijdmanagement belangrijker geworden. Vroeger wisselde je er een die geen vorm toonde, en hield je de tweede op de bank, met het oog op een mogelijk blessuregeval. Meer kwam er niet bij kijken.

Dat is tegenwoordig wel anders: Gevraagd naar Seedorf gaf Penders aan dat hij het belangrijk vindt hem te kunnen brengen. En dat geldt voor andere spelers ook. Hij sprak van een selectie met 16- a 17 basisspelers, en dat was geen babbel voor de bühne.

Da's lullig voor Seedorf die op basis van zijn prestaties een plek in het elftal verdient, maar Roda speelt krachtenverslindend voetbal waarbij een hoop wissels van aanvallers en middenvelders worden ingecalculeerd - en dan snap ik Penders' uitleg wel.
gisteren om 14:26 - 27 september 2026 om 14:26 # 425137
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zondag 4 oktober 2026 om 14:30
Seacon Stadion

VVV-Venlo

Roda JC Kerkrade

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement