HensFischer schreef:BasKoempel schreef:Wordt weer 7k zaterdag zoals waarschijnlijk het hele seizoen op een paar uitschieters na.
even serieus, zijn geeneens 5000 kaarten verkocht op de publieke tribunes voor zaterdag.....wat is dit?24 september 2026 om 17:1724 september 2026 om 17:19
Persoonlijk kan ik me wel vinden in die aantallen. Ik ben er zelf weer bij, aangezien ik nog altijd mijn roda brilletje op heb en tegen beter weten in hoop op een goede reeks of zelfs meer. Echter ken ik behoorlijk veel mensen die klagen na een gelijkspel tegen mvv en laat staan jong ajax. Tel daarbij op dat we op onze verdediging moeten leunen aangezien de doelpunten schaars zijn en de gemiddelde mooi-weer-supporter en/of succes-supporter slaat dit soort wedstrijdjes over. En zo heel gek is dat ook niet, er zijn genoeg andere leuke dingen te doen en het is momenteel niet zo dat roda mensen warm maakt om naar het stadion te komen toch? Men verkoopt namelijk een product; voetbal. En het voetbal is niet denderend.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid