☰
☰
Rodahatz
Het is natuurlijk een feit dat we niet van jongens als Schenten, Mensah, Bentoumi, Peixoto en straks misschien Khaldi wonderen mogen verwachten. Het zijn geen dragende spelers, maar jonge gasten in ontwikkeling. Daar hoort fouten maken en wisselvalligheid gewoon bij. Wat ik tot nu toe mis, behalve bij Peixoto, is frivoliteit. Kennelijk moeten ze op tactisch vlak nog heel erg wennen. Hier wordt vaak de aanval bekritiseerd. Maar in mijn ogen gaat het al in de opbouw naar voren mis. Er is veel balverlies en veel passes van achteruit worden door onze tegenstanders onderschept. Zo kom je nauwelijks aan voetballen toe, laat staan aan dominantie. Het is veelzeggend dat we de minste goals van de KKD hebben gescoord en nota bene Marco Tol onze topscoorder is. En eerlijk is eerlijk, die jongen heeft in de eerste 7 wedstrijden het meest constant gepresteerd op een niveau dat nodig is om enige aanspraak te maken op meedoen voor promotie.
di 22 september 2026 om 17:21 - 22 september 2026 om 17:21 # 424813
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zaterdag 26 september 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

RKC Waalwijk

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement