☰
☰
Alli
Z12 schreef:
Alli schreef:
Z12 De verdediging staat prima. We geven over het algemeen weinig weg, en Treichel heeft ons ook al een paar keer weten te redden. Maar laten we ook niet vergeten dat we een paar keer... Lees het volledige bericht hier
22 september 2026 om 16:25
Ik ben het met je eens. Zoals ik al schreef, zie ik Roda ook veel liever volop ten aanval trekken. Penders denkt daar blijkbaar anders over. En hij is vanzelfsprekend de eindverantwoordelijke wat de tactiek en opstelling betreft. Daar doen wij niks aan en hebben dat te accepteren.
22 september 2026 om 16:33

Eens. Enige wat wij kunnen doen is de ploeg aanmoedigen en hopen op het beste. Genoeg gezegd hierover.

Voor wat betreft de vraag wie Mensah zal gaan vervangen; mij lijkt Seedorf het meest voor de hand liggend. Wordt steevast als wissel ingebracht de laatste weken en juist Seedorf heeft de snelheid en diepgang waar het nu aan ontbreekt in de aanval.

Met Marsman, Paulissen, Maojoudi, Crabu en Schenten heb je nog voldoende aanvallende mogelijkheden voor de 2e helft.
di 22 september 2026 om 16:46 - 22 september 2026 om 16:46 # 424810
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zaterdag 26 september 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

RKC Waalwijk

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement