Gumpun schreef:SchaesbergKoempel schreef:RKC mist hun keeper Schiks, aanvoerder Van Gelderen, aanvaller Castillo, rechtback El Mazayni en linksbuiten Varela. Allen spelen normaliter basis.karl schreef:Godzijdank, hij kan zaterdag losgaan tegen de reserveback van RKC #peixotoseason
[quote]424771[/quote] Peixoto was in voorselectie maar is niet opgenomen in definitieve.21 september 2026 om 15:1321 september 2026 om 16:1321 september 2026 om 18:04
Dat is een flinke aderlating voor RKC. Gezamenlijk vertegenwoordigen deze spelers een behoorlijke bijdrage aan het succes van RKC dit seizoen: 7 doelpunten en 5 assists.
RKC heeft momenteel 14 doelpunten gescoord in 7 wedstrijden. Deze vijf spelers zijn dus gezamenlijk goed voor maar liefst 50% van de doelpuntenproductie.
Geluk bij een ongeluk voor RKC dat ze dit weekend tegen ons moeten spelen. Het gemis van deze spelers zullen ze aanvallend misschien wel gaan merken, maar verdedigend hoeven ze zich volgens mij weinig zorgen te maken.
Als Penders hetzelfde systeem blijft spelen, hoeft RKC er eigenlijk alleen maar voor te zorgen dat VDH wordt uitgeschakeld. Als dat lukt, zijn we aanvallend weer volledig lamgeslagen en moeten we vooral hopen op een standaardsituatie of een bal die onderweg van richting wordt veranderd.
Misschien ben ik nu wat voorbarig en te negatief, maar op basis van de afgelopen 7 wedstrijden en het feit dat er aanvallend geen enkele progressie te bespeuren valt, geeft mij persoonlijk weinig hoop. En al helemaal als Penders vast blijft houden aan dit systeem.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid