☰
☰
Z12
Vandaag staat in De Limburger een artikel over Schenten, waarin de speler zelf aan het woord komt n.a.v. de wedstrijd tegen Jong Ajax. Hij geeft daarin aan dat hij absoluut nog geen 90 minuten kan spelen. "Na een half uur spelen waren mijn benen al kapot", zo zegt hij. Hij vond het voor hem een lastige wedstrijd.

In hetzelfde artikel geeft hij aan dat hij veel leert van Van den Hurk en dat hij graag eens samen zou spelen met hem. Hij als diepste spits en Van den Hurk achter hem. Dat zou in mijn ogen geen verkeerde optie zijn, maar ik denk niet dat Penders die optie zal uitvoeren. In dat geval speel je dan met 2 spitsen en zou je met een ruit op het middenveld moeten spelen en vervolgens dan ook met 4 verdedigers. Daar zal Penders zeker niet aan beginnen, denk ik.

Aangezien tegen RKC dus 3 spelers zullen ontbreken, zal Penders waarschijnlijk weer met Van den Berg moeten starten op de plek van Peixoto. Velen hier zouden Sleegers weer graag naar de reservebank zien terugkeren, maar die kans acht ik heel klein nu 3 man ontbreken. Wie zal de basisplek van Mensah overnemen? Is dat Paulissen of Seedorf of misschien eens met Marsman starten? .

Tegen RKC zal de strijdlust in ieder geval heel anders moeten zijn dan afgelopen vrijdag. Er zal minimaal dezelfde werklust getoond moeten worden als tegen Vitesse.
ma 21 september 2026 om 10:18 - 21 september 2026 om 10:18 # 424769
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zaterdag 26 september 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

RKC Waalwijk

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement