Alli
Kirchroa1953 schreef:
RodaRambo schreef:
FCBM1 schreef:
Moet Bentoumi wel speeltijd gaan krijgen!!! Dus Penders, je weet wat je te doen staat met deze zeer matige voorhoede. Want slechter kan het toch niet.
16 september 2026 om 15:55
Nou nou, stevige uitspraken. Bentoumi komt er wel als hij zo goed is. En het kan zeker slechter, dan hadden we nu 0 punten.
16 september 2026 om 19:37
Als je zo'n speler haalt,dan moet je hem ook de kans geven om te laten zien wat hij kan. Wat denk je als straks khaldi nog erbij komt,dan wordt het dringen geblazen. Dat noemen we dan gezonde concurrentie.
16 september 2026 om 23:22

Op Khaldi hoeven we voorlopig niet te rekenen. Uit de podcast met Servais;

"Zakaria Khaldi is heel ziek geweest door een bacteriƫle infectie via blaren, lag in het ziekenhuis in Almelo en revalideert nu; op een terugkeer wordt voorlopig niet gerekend"

Die gaan we voor de winterstop echt niet meer zien, ook omwille van zijn conditionele achterstand.
Buiten dat, is het nog maar de vraag of Khaldi een versterking is voor het huidige elftal. Prima statistieken op het 5e (amateur) niveau in Frankrijk, maar zoals Servais zelf terecht aangeeft, blijft het een grote gok of hij het niveau wat Roda ambieert, daadwerkelijk aan kan.

do 17 september 2026 om 00:15 - 17 september 2026 om 00:15 # 424089
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zaterdag 26 september 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

RKC Waalwijk

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement