Alli
RodaRambo schreef:
Roda7United schreef:
RodaRambo schreef:
[quote]424081[/quote] Aangezien Ouaissa op het allerlaatste moment verkocht is heb je nog budget over. Daar hoef je geen detective voor te zijn.
16 september 2026 om 15:30
Jij weet natuurlijk weer hoe alles in elkaar zit. Of dat geld binnen is komende winter weet jij helemaal niet en ook niet of dat geld komende winter gebruikt wordt. Ik bedoelde natuurlijk of... Lees het volledige bericht hier
16 september 2026 om 17:24
Zeg ik dat ik alles weet? Ik zeg nergens een bedrag, maar dat hier een aardig bedrag voor Roda aan vasthangt is een feit. Wanneer je het geld ontvangt is in principe niet relevant. Het zijn contractuele afspraken, dus dat geld komt eraan is ook een feit. Daar kan je op budgetteren. Dus ja, daar zou wat ruimte zijn dan hè. Hoef je geen helderziende voor te zijn.
16 september 2026 om 19:36

De financiële meevaller mbt verkoop Ouaissa levert Roda zeker de nodige centen op. Maar dat betekent niet automatisch dat van dit geld een (klein) gedeelte naar het spelersbudget gaat. Beleid van Roda is immers om juist dit soort financiële meevallers vooral te gebruiken om leningen versneld af te lossen om zodoende de kosten voor de toekomst te drukken.

Dit zijn de woorden van Servais uit de podcast mbt financiële meevaller door verkoop Ouaissa;

"Het transfertarget dat in het spelersbudget zit, is daarmee al gehaald; alles wat de club dit seizoen nog extra verkoopt, "plust" op dat target. Servais verwacht dat een deel daarvan naar het spelersbudget gaat, maar benadrukt dat die beslissing bij Jordens Peters en de RvC ligt"
do 17 september 2026 om 00:00 - 17 september 2026 om 00:00 # 424088
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zaterdag 26 september 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

RKC Waalwijk

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement