Roda7United
Pff, al dagenlang kak in de broek voor Jong Ajax en nu ook alweer bang voor eventuele regen. De Koempels draaien zich om in hun graf.

Als je niet wint vrijdag ligt dat helemaal aan Roda zelf en heeft dat niks te maken met J Ajax. Wat je hier toch allemaal leest man. Ben het 100% eens met TheBaser87. Als je hier soms meeleest denk je dat we kansloos onderaan staan en als je met enig positivisme vooruit kijkt naar de wedstrijd word je zelfs als arrogant bestempeld, net zoals afgelopen week voor de wedstrijd tegen Vitesse.

Wat een mentaliteit. Ben nu alweer aan het wachten op de wekelijkse post van Alli dat die weer een moeilijke wedstrijd en een nederlaag verwacht.

Nogmaals, als Roda niet wint ligt dat volledig aan ons zelf en niet omdat Jesse Heerkens, Charlie Setford of weet ik veel wie er vrijdag op doel staat.
di 15 september 2026 om 20:07 - 15 september 2026 om 20:07 # 424067
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zaterdag 26 september 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

RKC Waalwijk

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement