TheBaser87 je hebt gelijk, die opmerking over Bounida was te cynisch, dat was onnodig. Wel ging mijn cynisme over dat het typisch voor roda is dat jong ploegen spelers opstellen die vervolgens maar een handjevol kkd wedstrijden nog spelen (of geen meer) maar tegen roda nog een keer vlammen. Even uit mijn hoofd een Van Bommel, Kees Smit, Mokio, Noah Fernandez, Addai, Zeefuik, en Bounida zelf vorig seizoen. Mijn cynisme zit hem er dus vooral in dat je grote kans hebt dat een Bounida vrijdag dan voor het eerst weer 90 minuten zou meedoen, en vervolgens nog maar 2/3 wedstrijden en dan bij ajax 1 aansluit. Die jongen heeft vorig seizoen al 28 wedstrijden bij ajax 1 meegedaan en daar 11 g/a gemaakt (ja incl beker maar alsnog).
Alsnog, je hebt gelijk mijn bericht was te cynisch. Voelt gewoon ergens “oneerlijk” ook al zijn dit gewoon de regels met jong ploegen.
Wbt de cijfers, ik hecht er wel waarde aan als het puur om de laatste paar wedstrijden gaat. Meer dat het een type team is waar we het lastig tegen hebben. Tuurlijk is dit een wedstrijd op zich, maar de laatste jaren is het net wél typisch roda om een sterke verdediging te hebben, alleen hadden die het toch lastig met de type dribbelaars die jong ajax meestal inbrengt.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid