NoahP
TheBaser87 schreef:
NoahP schreef:
TheBaser87 schreef:
We zijn weer heel goed in onszelf een complex aanpraten...
15 september 2026 om 11:39
Nouja is toch een feit dat we 1 vd laatste 5 tegen jong ajax hebben gewonnen terwijl ze die seizoenen 15, 17 en 20e zijn geƫindigd. Kans dat het zaterdag een lastige wedstrijd wordt is dan toch wel aanwezig, ook al verliezen ze gisteren 6-1
15 september 2026 om 11:45
De relevantie van deze feitjes en de relevantie om hiermee bezig te zijn ontgaat me. Als we tegen een team in vorm spelen, lees je hier 10 redenen waarom we kansloos zijn. Als we... Lees het volledige bericht hier
15 september 2026 om 12:31

Ik heb t over een lastige wedstrijd, wat ik idd wel verwacht. De relevantie van de cijfers zit het hem er mij in dat ajax van de jong ploegen degene is waartegen we het t de laatste jaren, zo niet altijd, het lastigste tegen hebben gehad.
Enfin, ik hoop dat die Bounida niet meedoet of max een helft, die jongen is veel te goed voor de kkd. Verder staan wij verdedigend goed en liggen daar echt kansen tegen jong ajax. Denk ook dat we aanvallend dit jaar best spelers hebben die het tegen dit soort ploegen goed kunnen doen. Ervaren spelers als VdHurk en Sleegers doen het er vaker goed, en Mensah/Schenten zouden obv talent toch ook niet minder moeten zijn. Heb er in ieder geval zin in, en hoop dat we er toch nog eens makkelijk van winnen. Al ben ik ook blij met zwaarbevochten 3 punten, vanwege bovengenoemde redenen.
di 15 september 2026 om 12:46 - 15 september 2026 om 12:46 # 424053
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zaterdag 26 september 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

RKC Waalwijk

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement