Alli
SchaesbergKoempel schreef:
Alli 100% eens, maar welke spelers zijn daar nu echt voor geschikt? Schenten zie ik die ruimte achter de verdediging wel eens opzoeken, Marsman ook (wellicht dat hij daarom nu al 2x is ingevallen als aanvaller). Maar verder hebben we toch wel heel veel aanvallers die in de bal willen komen.
14 september 2026 om 13:09

In tegenstelling tot velen hier zie ik voor Mensah juist wél een rol weggelegd. Bij Leverkusen U19 speelde hij ook als CAM. Hij is snel, heeft een actie en beschikt over inzicht. Zie de pass op Dorenbosch in de 33e minuut afgelopen vrijdag.

Ook Sleegers heeft eigenlijk altijd het vizier naar voren en kan dat gat induiken. Ik denk dat de blessure van Khaldi natuurlijk ook meespeelt. Als je kijkt naar zijn statistieken en beelden (zegt uiteraard niet alles), lijkt hij me juist een ideale speler om die rol te vervullen.

Ook Schenten zou die rol kunnen vervullen, al zie ik het niet snel gebeuren dat Penders met VDH én Schenten gaat spelen. Dat zijn momenteel de enige twee spitsen die we hebben.

En last but not least: Seedorf. Al vind ik hem tot nu toe juist erg sterk op rechts.
ma 14 september 2026 om 14:12 - 14 september 2026 om 14:12 # 424006
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zaterdag 26 september 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

RKC Waalwijk

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement