Dreeke
Z12 schreef:
Boogie schreef:
Tuurlijk ben ik blij dat onze verdedigers scoren en voetballend ziet het er op zich gewoon goed uit. We komen vrij makkelijk tot aan de laatste fase en achterin zit er ook genoeg voetbal in.... Lees het volledige bericht hier
13 september 2026 om 14:23
De creatieve speler met een goede passeeractie die jij (en waarschijnlijk vele anderen ook) graag ziet, zou Bentoumi moeten zijn. Althans als we de verhalen rondom zijn komst mogen geloven. Waarom hij gisteren geen... Lees het volledige bericht hier
13 september 2026 om 15:47

Van den Hurk zakt ook wel ERG ver uit naar mijn idee, en heeft vervolgens niet de snelheid om weer op tijd in de punt uit te komen. Je hebt met hem een goede afmaker in de 16, maar hoe we nu spelen (of iig, hoe het nu uitgevoerd wordt) komt hij veel te vaak veel te ver van het doel aan de bal. Het lijkt in de omschakeling een bewuste keuze om te zorgen dat (gisteren) Mensah en Sleegers de diepste jongens zijn in de omschakeling, maar daardoor komt je enige spits dus veel te weinig voor het doel wanneer je langere periodes balbezit hebt.
zo 13 september 2026 om 15:50 - 13 september 2026 om 15:50 # 423981
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zaterdag 26 september 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

RKC Waalwijk

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement