Cheick18
6e staan en het gevoel hebben dat er qua voetbal echt nog veel meer in zit bij deze ploeg is erg fijn. Als penders het aandurft om tegen mindere tegenstanders eens iets aanvallender te starten, dan doe je denk ik lang mee voor de bovenste plaatsen.

Mijn gewenste opstelling:

Mensah linie naar achteren, waar die volgens mij gewend is om te spelen. Zijn inzicht, rust aan de bal, en ook nog eens vermogen om iemand uit te kappen, is een heerlijke toevoeging.

Seedorf verdient weer een basisplek na 2 sterke invalbeurten. Voegt diepte en snelheid toe voorin.

Beerten blijft toch een zwakke schakel als lcv, zet daar vd Buijs met zijn goede linker. Doorenbosch heeft laten zien die libero positie uitstekend in te vullen, en kan waar mogelijk het middenveld inschuiven.

Op links zou ik Sleegers nog even de kans blijven geven in de basis. In potentie toch een vd betere voetballers. Marsman voor het laatste half uur met zn snelheid.

Bentoumi is voor mij nog een vraagteken of hij minuten hoort te krijgen.

Schenten spat het talent van af, die jongen moet de kans krijgen. Want vd Hurk is toch echt wel t beste van af.

________treichel__________
__tol___doorenbosch__vd Buijs
_Peixoto__Mensah_Nisbet__Jansen
____Seedorf___Schenten__Sleegers (of marsman)

zo 13 september 2026 om 09:49 - 13 september 2026 om 09:49 # 423946
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zaterdag 26 september 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

RKC Waalwijk

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement