Glennieboyy
Genheij schreef:
Goed geregeld weer van Roda. Tuig toelaten op Oost, ze de hele wedstrijd laten uitdagen naar Vitesse, en na de wedstrijd een grote bende. Vrouwen en kinderen moesten rennen voor uitgebroken Vitesse fans die gewoon langs politie met honden kunnen rennen. Complimenten lamzakken.
12 september 2026 om 18:56

1. Waarom meteen zo negatief, ben blij dat we gewonnen hebben, dit is een “bijzaak” en als je goed had gekeken dan waren die supporters van Vitesse ook niet de vriendelijkste… als ik dat al gezien heb vanuit west…

2. Waarom is dit de schuld van Roda ? Dit is toch de politie die niet optreedt? Roda heeft daar niets mee te maken aangezien de politie voor veiligheid moet zorgen, verder wel genoeg politie op de been toen het gebeurde. Verder lees ik je andere bericht en dan ligt het toch echt aan tribal met hun crew wat dus niet optreedt tijdens de wedstrijd
za 12 september 2026 om 19:01 - 12 september 2026 om 19:01 # 423900
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zaterdag 26 september 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

RKC Waalwijk

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement