Z12
Als we de opstelling van De Limburger mogen geloven, dan start Peixoto weer in de basis. Tegen MVV zat deze jongen allesbehalve lekker in de wedstrijd en deed zijn vervanger Seedorf het in de tweede helft een stuk beter. Zodoende had ik vandaag laatstgenoemde weer in de basis verwacht. Vd Berg lijkt inmiddels op het derde plan te zijn beland als het om de buitenste positie aan de rechterkant gaat. Verder vind ik de basisplaats van Sleegers een verrassing. Hoe is het met Bentoumi gesteld? Die had ik eigenlijk op de plek van Sleegers verwacht. Dat Paulissen niet start, vind ik dan weer geen verrassing. Hij speelde vorige week abominabel slecht.

Vandaag hoop ik eens een Roda te zien dat vanaf het eerste fluitsignaal meteen het initiatief naar zich toe trekt. Zowel tegen NAC als tegen MVV had de tegenstander in de beginfase het initiatief (NAC zelfs grote delen van de hele wedstrijd). Hopelijk zijn de eindpasses en voorzetten vandaag wel eens fatsoenlijk en wordt er (veel) vaker van afstand geschoten. Niet weer dat eindeloze gebrei rondom het strafschopgebied van de tegenstander.

Alleen al het feit dat je bij een overwinning stijgt van plek 10 naar plek 6, zou bij elke speler een enorme motivatie moeten opwekken om vandaag als winnaar van het veld te stappen!
za 12 september 2026 om 09:55 - 12 september 2026 om 09:55 # 423777
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zaterdag 26 september 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

RKC Waalwijk

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement