HensFischer schreef:
Het lijkt nog niet echt volle bak te worden zaterdag.8 september 2026 om 11:51
En dat terwijl vlak voor het weekend al drie vakken op West uitverkocht waren. Dat is inmiddels teruggedraaid, waarschijnlijk omdat de mogelijkheid om de SCC te verlengen inmiddels is afgelopen. Dat zou dus betekenen dat er op West een flink aantal seizoenkaarthouders niet heeft verlengd. De naweeën van de pyro-actie tegen ADO vorig seizoen?
Ik las dit artikel op KMPL.nl:
https://www.kmpl.nl/artikel/nog-3-005-kaarten-te-gaan-voor-een-volle-bak-tegen-vitesse
Met de aanpassingen in het stadion is de capaciteit dus teruggebracht van ruim 19.500 naar 9.500. Natuurlijk is zo'n doek weghalen zo gebeurd, maar ik schrok wel even toen ik het zag. De capaciteit is daarmee met ruim 10.000 plaatsen omlaaggegaan.
Ben wel benieuwd wanneer Roda besluit om een extra vak te openen. Als je naar Oost en Zuid kijkt, zijn voor beide tribunes nog "maar" zo'n 20% van de kaarten beschikbaar. Ik hoop niet dat Roda daar te lang mee wacht. Het zou zonde zijn als supporters hierdoor besluiten geen kaartje te kopen omdat er bv geen plaatsen naast of dicht bij elkaar te krijgen zijn op een bepaalde tribune.
Wel een leuke statistiek trouwens. Mag van mij vaker gedeeld worden!
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid