Roda7United
Socio schreef:
Teleurstellende 1e helft afgelopen zondag. Voor mij onbegrijpelijk! Dan is of de preparatie cq voorbereiding van onze staf niet goed geweest dan wel de uitvoering niet. Daar wil ik zaterdag graag verandering in zien. Oftewel... Lees het volledige bericht hier
8 september 2026 om 08:21

Als je mega traag bent, wat heeft het dan voor zin om diep te lopen? Van den Hurk kent zichzelf goed genoeg en dat is ook de reden waarom hij dat niet doet.
Als je op de counter speelt heb je helemaal niets aan Van den Hurk. Hij speelt momenteel veel te ver van de goal af om in zijn kracht te komen. Voor mijn gevoel kan je nog 10 anderen achter hem op 10 zetten, zolang de spelopvatting niet verandert gaat daar ook niks aan veranderen en zul je dus met een spits spelen waarbij zijn tekortkomingen meer naar voren komen dan zijn sterke punten. Ik zou dit team wel eens willen zien met Schenten in de punt en Nisbet op 6. Dan pas ga je echt verschil merken denk ik. Voor de rest kan je denk ik blijven schuiven zonder dat er denk ik veel zal veranderen.

Je maakt jezelf ongevaarlijk door in dit systeem met Van den Hurk in de spits te gaan spelen. De tegenstander kan hierdoor makkelijker pressen omdat er toch geen snelheid voorin staat. En laat pressen nou net hetgeen zijn waar wij moeite mee hebben. We maken het de tegenstander veel te gemakkelijk op deze manier, we moeten onvoorspelbaarder worden. Dan kunnen we ook meer kansen gaan creƫren.
di 8 september 2026 om 09:15 - 8 september 2026 om 09:15 # 423550
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zaterdag 26 september 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

RKC Waalwijk

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement