DelaVega
Pflucke schreef:
Vooraf gehoopt op meer, maar gezien de wedstrijd kan ik leven met een punt. Opvallend dat Peixoto gelijk in de basis stond en vd Berg op de bank plaats moest nemen, maar ergens ook wel... Lees het volledige bericht hier
6 september 2026 om 21:16

Zou ook zo beginnen, echter volgens mij is Dario nu fit (aan het geraken) en die hoort dan altijd te spelen. Niet alleen vanwege zijn verdedigende kwaliteiten, maar ook door zijn coaching werk. Nisbet als verdedigende balafpakker en connector, Paulissen met zijn goede pass in een soort Pirlo Juventus rol van achteruit en de 2 jonkies Batoumi en Mensah die voor de creativiteiten zorgen. Geen idee hoeveel krediet onze aanvoerder heeft, maar het loopt gewoon niet met hem.
Marsman kan dan het laatste half uur (als de backs van de tegenstander moe zijn) zijn sprintjes langs te zijlijn gaan maken en erin beuken. Altijd een belangrijk wapen.
zo 6 september 2026 om 21:26 - 6 september 2026 om 21:26 # 423423
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zaterdag 26 september 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

RKC Waalwijk

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement