StefanRaets
Iedereen heeft het over een basisplaats voor Marsman en evt Seedorf: jullie gaan er even aan voorbij dat Penders de backs helemaal de pijp leeg laat rennen. Directe tegenstander moet dan mee en als die niet spiegelend wisselen heb je 2 invallers op onze backs die conditioneel een straatlengte voorsprong hebben. Daar zit je kracht ook in de latere fase van de wedstrijd.

Dat Bentoumi een basisplaats moet gaan krijgen lijkt me evident. Die knul is er misschien pas een week, maar laat meteen zien over voetballend vermogen te beschikken. Wie het kind van de rekening wordt interesseert me nauwelijks. Dit is kwaliteit.

Schenten ben ik wat voorzichtiger mee. Je gaat er veel plezier aan beleven, maar hij komt ook net terug van een enkelblessure. Ik wil er veel plezier van, niet maar af en toe.

Dit elftal kan er heel goed uitzien, maar dit heeft wel nog een paar weken nodig om ingespeeld te raken. Van de Hurk zie ik naar de bank verdwijnen voor eind oktober.
zo 6 september 2026 om 19:17 - 6 september 2026 om 19:17 # 423391
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zaterdag 26 september 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

RKC Waalwijk

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement