Alli
Wat een verschril in beleving tussen Roda en MVV supporters voor de derby van morgen.

Als ik social media open, zie ik het ene na het andere bericht voorbij komen waar MVV en heel Maastricht toe leeft naar de derby morgen. Vanochtend waren daar schijnbaar nog meer toeschouwers bij de afsluitende training aanwezig dan bij een reguliere thuiswedstrijd in de Geusselt.
Zelfs een filmpje gemaakt over de derby en wat dat allemaal betekent voor Maastricht.

En dan zie je de socials van Roda waar in 1 of 2 berichten gesproken wordt over de derby. That's it!

Lijkt alsof MVV tegen Barcelona moet voetballen zoveel aandacht wordt daar gegeven aan de derby morgen. En wij lijken Barcelona die daar (op social media) totaal niet van onder de indruk zijn en het allemaal wel best vinden.
Apart om te zien dit contrast in beleving.
za 5 september 2026 om 13:48 - 5 september 2026 om 13:48 # 422998
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zaterdag 26 september 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

RKC Waalwijk

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement