Z12
Wil je zondag als winnaar van het veld stappen, dan zul je in eerste instantie natuurlijk 100% vechtlust moeten tonen vanaf het eerste fluitsignaal. En dat geldt uiteraard voor elke speler! Ik verwacht vanaf de eerste seconde een ontketend MVV dat als een leeuw haar prooi wilt pakken, wetende dat het gesteund wordt door een zeer fanatiek thuispubliek. Dat laatste zal extra krachten bij de spelers van MVV geven.

Je moet als Roda zijnde het echter niet louter en alleen op werkvoetbal laten aankomen. Wordt het 90 minuten lang alleen maar knokken en vechten, dan vrees ik dat Roda als verliezer van het veld zal stappen. Roda moet toch proberen voetballende oplossingen te vinden om het MVV echt lastig te maken. Daarvoor heb je enige creativiteit nodig. Dan denk ik meteen aan Bentoumi, die te boek staat als een creatieve dribbelaar. Welke indruk heeft hij tot nu toe op de trainingen achtergelaten? Als die indruk positief is geweest, dan zou ik hem als basisspeler laten starten.

Mijn basisopstelling zou zijn:

Treichel
Tol-vd Buijs-Beerten
Vd Berg-Paulissen-Nisbet-Jansen
Mensah-Bentoumi
vd Hurk
vr 4 september 2026 om 15:41 - 4 september 2026 om 15:41 # 422946
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zaterdag 26 september 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

RKC Waalwijk

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement