SchaesbergKoempel
Cheick18 schreef:
SchaesbergKoempel Nouja, vd Berg heeft het toch al vrij aardig ingevuld? Die vind ik nu al bijna op het niveau van Kruiver zitten, laat staan als hij wat meer ervaring heeft in het spelen op... Lees het volledige bericht hier
3 september 2026 om 10:41

Niet mee eens, ik vind dat vd Berg op de wedstrijd tegen Helmond na nog moeite heeft om mee te komen op het niveau, vooral op voetballend gebied. Tegen NAC speel je natuurlijk tegen spelers van een heel hoog niveau, maar hij kwam echt op alle vlakken tekort. Veel balverlies bij dribbels, de helft van zijn passes naar de tegenstander en ook defensief had hij het zwaar.

Allemaal heel normaal voor een speler die zijn eerste seizoen op profniveau speelt! Ik heb er wel moeite mee dat we nu met Peixoto een jongen halen die ook in totaal nog geen 90 minuten profvoetbal heeft gespeeld. Talent hebben ze vast beiden, maar minstens een van de twee moet er nĂș staan. Dat is een gok.

Wat betreft de techniek van Kruiver; het was geen Maradona, maar hij was best aardig in zijn passing en hij kon ook een voorzet geven.
do 3 september 2026 om 11:33 - 3 september 2026 om 11:33 # 422850
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zaterdag 26 september 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

RKC Waalwijk

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement