karl schreef:Z12 schreef:Er komt geen verdediger meer bij nu Kruiver blijftSchaesbergKoempel schreef:Ik ben het volledig eens met jou in deze. Kruiver staat mede door zijn ervaring in de KKD ook bij mij in de pikorde boven Van den Berg. Laatstgenoemde zal nog een tijdje nodig... Lees het volledige bericht hier
Ik ben blij dat vd Berg erbij is, die jongen heeft zeker potentie. Maar feit is ook dat hij tegen Dordrecht en NAC echt moeite had met het niveau. Dat is zeker geen schande, maar... Lees het volledige bericht hier1 september 2026 om 13:151 september 2026 om 14:081 september 2026 om 15:32
Er zou toch nog een centrale verdediger komen? Ik dacht dat Servais met 5 of 6 kandidaten voor die positie in gesprek was, zo is vorige week in de media aangegeven. Dat zou los staan van een eventueel vertrek van Kruiver.
Als er geen centrale verdediger meer bij zou komen, dan wordt de spoeling voor die belangrijke positie wel erg dun. Zeker met de blessuregevoelige Van den Buijs. Ik kan mij dan ook onmogelijk voorstellen dat er geen centrale verdediger meer bij zal komen.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid