Alli schreef:045J schreef:Denk dat Cambuur bij een degradatie compleet afhankelijk gaat zijn of de gemeente en geldschieters (Kooi o.a.) bereid zijn om akkoord te gaan met een verlaging van de jaarlijkse rente en terugbetaling. Op dit... Lees het volledige bericht hier
Geen Roda onderwerp maar schrijnend om te zien hoe het met Cambuur gaat. Financieel gaat het ontzettend slecht met die club. Het team wat er nu staat is bij lange na niet Eredivisie waardig. Vraag mij af wat er met die club gaat gebeuren bij degradatie.30 augustus 2026 om 20:4731 augustus 2026 om 02:13
Deels met je eens
Enerzijds zijn de Founders fantastisch. Ze brengen rust en degelijkheid in de organisatie. Anderzijds zorgen ze er ook voor dat de club zich niet verder kan ontwikkelen. Al zeven jaar staan we stil in de.KKD En doen we met uitzondering van een toeval jaar niet mee om promotie. Simpelweg omdat er te weinig budget is.
Al zeven jaar komt er geen fundet bij.Dan klopt er Iets niet in je voorwaarden.
Als we club tevreden zijn met rond hobbelen in de KKD Dan zijn onze funders , geniaal. Willen we wat meer dan hebben ze tot nu toe niet laten zien dat ze een meerwaarde zijn
PS
Tussen het extreem beleid van Cambuur, maar ook een club als Fortuna waar de schulden op blijven lopen en dat op termijn onderzoek voor problemen gaat zorgen en oerdegelijk beleid Zet nog een tussenweg
Investeer ongeveer 8 ton Meer en je hebt een spelers budget dat voldoende is om Echt om rechtstreekse promotie Mee te doen
Een flink deel van dit bedrag verdien je al terug door extra inkomsten. Meer toeschouwers, meer sponsoren meer publiciteit meer interesse in spelerss, Meer Merchandise verkoop
Dat dit realistisch is, heeft het succesvolle seizoen in de KKD laten zien
Mocht je vervolgens ook nog promoveren wat een realistische Dario is over een periode van drie jaar. Dan kun je als club echt groeien.
Ik kies liever voor de middenweg. Dat vind ik beter dan oerdegelijk zijn, maar geen meter vooruit komen.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid