NoahP
045J schreef:
NoahP schreef:
045J schreef:
Treichel had overigens zeker bij de tweede maar ook de eerste goal tegen kunnen houden. Deze keeper gaat ons echt nog punten kosten ben ik bang.. Zijn toch veel momenten inmiddels.
29 augustus 2026 om 16:47
Ja zo kun je natuurlijk altijd elk doelpunt op de keeper afschuiven. Vanaf centraal achter staan ze met 2 passes vrij voor de keeper, niemand die ook maar druk zet, maar de keeper is het schuld. Dat Paulissen geen druk zet, Nisbet zn man kwijt is, Tol bijna op 10 staat, en zowel Dorenbosch als Beerten veel te ver van de spits staan kan natuurlijk gebeuren.
29 augustus 2026 om 17:02
Hahaha wat? Ik geef hem toch nergens de volledige schuld. Vond hem bij het eerste doelpunt ook niet sterk en valt mij steeds vaker bij hem op. Dat er slecht verdedigd wordt ben ik het ook zeker mee eens.
29 augustus 2026 om 17:12

Goed dat je zegt dat hij beide doelpunten had kunnen houden gevolgd door hij gaat ons nog punten kosten heb ik inderdaad geïnterpreteerd als dat je vind dat hij hierbij de hoofdschuldige vond. Een keeper maakt een fout, de eerste vond ik niet eens een fout, en krijgt hier vanalles over zich heen. Dat bij beide doelpunten heel slecht verdedigd is hoor ik niemand over.
Excuus voor de onterechte aanname dan, verder ook niet negatief naar jou maar in zn algemeenheid vind ik het hier veel negatief over de keeper terwijl er anderen op het veld even grote fouten maken bij de tegendoelpunten.
za 29 augustus 2026 om 17:21 - 29 augustus 2026 om 17:21 # 422361
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zaterdag 26 september 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

RKC Waalwijk

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement