Boogie
Bovengronder schreef:
DrHerjod schreef:
Bovengronder schreef:
De grens vlagt voor buitenspel voor Sleegers bij die megakans, dan moet de scheidsrechter fluiten voor een vrije train ipv voordeel geven. Dan valt de goal ook niet in de tegenaanval
28 augustus 2026 om 21:40
Mss toch de regels een opzoeken. Er mag dan gewoon voordeel worden gegeven en het spel hoeft niet stilgelegd te worden.
28 augustus 2026 om 21:41
dan ga ik daar eens extra goed opletten. Normaal word buitenspel direct afgefloten. Ook al behoud de verdedigende partij balbezit
28 augustus 2026 om 21:43

De scheidsrechter mag:

* het vlagsignaal overnemen en fluiten voor buitenspel;
* het vlagsignaal negeren als hij vindt dat er geen strafbaar buitenspel was;
* voordeel geven wanneer de verdedigende ploeg duidelijk balbezit krijgt en doorspelen gunstiger is dan een indirecte vrije schop.

De IFAB bepaalt bovendien dat de grensrechter zijn vlag omhoog houdt totdat de scheidsrechter het signaal heeft gezien, óf totdat de bal duidelijk onder controle is van de verdedigende ploeg. Dat laatste bevestigt dat doorspelen mogelijk is.
vr 28 augustus 2026 om 21:50 - 28 augustus 2026 om 21:50 # 422226
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
zaterdag 26 september 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

RKC Waalwijk

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement