Resumé van vandaag.
Blessure Schenten is natuurlijk heel vervelend maar gezien de gevreesde scenario’s gisteren vallen 3 tot 6 weken nog enigsinds mee.
Het vertrek van Leijten is voor beide partijen een goede beslissing. Goed dat het roda gelukt is om hem kwijt te komen zonder dat ze zijn salaris moeten doorbetalen.
Het aantrekken van Mensah mag je een kleine stunt noemen. Tuurlijk is het een jonge speler en zal die niet 38 wedstrijden lang constant top spelen maar in potentie brengt hij net als Schenten wel extra kwaliteit in het elftal.
Het aantrekken van Sleegers was welliswaar een verwachte transfer maar hij brengt wel kwaliteit aan de bal. De afgelopen jaren heeft hij minder gepresteerd maar dat soort spelers verleren het voetballen niet. Daarbij is Penders voor hem vertrouwd en speelde hij op zijn best onder Penders.
Wat mij betreft is de selectie nu ver rond . Wat mij betreft ontbreekt er nu alleen nog een centrale verdediger met snelheid en lengte. Als men die nog kan toevoegen dan staat er in potentie echt wel een elftal voor de top 6. Of het zo uitpakt is afhankelijk van veel factoren , geluk, blessures etc maar op papier begint het er goed uit te zien. Na de valse start van vorige week moeten er vrijdag 3 punten gepakt worden. Dus ik hoop dat iedereen achter de ploeg gaat staan zodat er ook vertrouwen komt. Dan gaat de rest meestal vanzelf
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid