MaartenF schreef:TheBaser87 schreef:Ik moet het echt nog steeds zien komende vrijdag. Ik ben nog lang niet overtuigd. Vind het niet om aan te zien tot nu toe op wat vlagen na.
Prachtig hoe de toon hier kan omslaan met 2 transfers in een dag. Als je sinds het ongelukkige verlies in Emmen de berichten las, was het seizoen alweer seizoen verloren en had alles en iedereen alweer gefaald. Ongelofelijk hoe zo veel mensen het ruim 3 weken voor het einde van de transferwindow al opgegeven hadden. Verwachten deze mensen wel een koempelmentaliteit van de voetballers en niet van zichzelf?12 augustus 2026 om 16:0512 augustus 2026 om 16:07
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet blij ben met de 2 aanwinsten van vandaag.
Ik had trouwens zelf nog altijd liever Schwirten behouden in plaats van Sleegers, zeker gezien de leeftijd. Maar dat ter zijde. Hij mag me graag het tegendeel bewijzen.
Je hebt ook momenteel maar 2 cv’s terwijl je met 3 basis cv’s gaat spelen. En Van den Buijs is nogal vaak geblesseerd. Hier moeten er eigenlijk 2 bij en het liefst 3. Maar dit zullen er 1, maximaal 2 worden. En dan Dorenbosch als noodoplossing verwacht ik.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid