Gumpun
Z12 schreef:
Gumpun schreef:
Zouden de funders niet toevallig naar NEC kijken. Door door een bepaald bedrag te investeren in de selectie, kun je promotie afdwingen en op dit succes verder bouwen met een gedegen beleid. Niet het geld... Lees het volledige bericht hier
12 augustus 2026 om 11:08
Het is hier al tig keren geschreven, maar de funders piekeren hier niet over. Dat kun je dus 100% vergeten. Die willen zelf geen stuiver investeren in het spelersbudget. Deze heren zijn geen suikeroom zoals Hendriks dat was of zoals Boekhoorn en Van Seumeren dat zijn. Zij zullen hun visie niet wijzigen. Roda zal op den duur op eigen benen moeten staan volgens hun.
12 augustus 2026 om 11:44

Ja dat is waar, idealiter zou Roda op eigen benen moeten staan. Dan komt ook gelijk de “maar”.

Een voetbalclub heeft heel erg weinig kans om op eigen benen te staan. We hebben geen achterland wat Twente, Heerenveen, Groningen etc hebben. Hier in het zuiden zitten niet de Nederlandse investeer/sponsor bedrijven die je verder gaan helpen.

Ik ben gewoon enorm bang dat mijn verwachtingen uit gaan komen en dan we langzaam blijven leeglopen en een club als Dort, mvv, Oss, Den Bosch en Helmond worden. Lege tribunes, weinig inkomsten en ieder jaar maar net kunnen overleven.
gisteren om 12:02 - 12 augustus 2026 om 12:02 # 420462
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 14 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Helmond Sport

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement