RodaRambo schreef:NoahP schreef:Hansie roept anders heel vaak zinnige dingen, luister liever naar Hansie dan dat ik hier naar de amateur psychologen luister. Teams met budget kopen doelpunten. Natuurlijk weet je niet alles van tevoren, maar als je spelers haalt die een bepaald moyenne hebben dan stijgen je kansen op doelpunten. Bij ons is het onvoorspelbaar, omdat ze het eerder nog niet hebben laten zien. Zo simpel is het.
Pflucke die uitspraak van Hans Kraaij is wel echt het toppunt van opportunisme. Uberhaupt vraag ik me altijd af waarom men zijn uitspraken quote alsof hij Cruijff of Guardiola is, maar is ook zo lekker... Lees het volledige bericht hier11 augustus 2026 om 17:2911 augustus 2026 om 17:34
Om even te laten zien wat ik bedoel met dat je dit achteraf makkelijk kan zeggen. Ado spelers: Reischl, Vlak, vMieghem, vdSloot, Rottier, Bal, Peupion en Tomas (alle ado spelers met 5 of meer doelpunten) waren verantwoordelijk voor 67 doelpunten afgelopen seizoen.
In de 2 seizoenen daarvoor scoorden zij gezamenlijk gemiddeld 44,5 doelpunten per seizoen. Dat ze afgelopen seizoen er ineens 22 meer inschieten weet je van tevoren echt niet, en is gewoon 50% meer dan je zou verwachten.
Seedorf scoorde in zijn eerste halve seizoen 6 goals, en wordt nu ingetekend voor 5 in een heel seizoen. VdHurk scoorde vorige 2 seizoenen 15 en 17 keer en wordt nu ingetekend voor 13. Schenten Heeft er vorig seizoen 20 gemaakt, en laten we zeggen dat alle andere aanvallers er ook nog 10 scoren in een goed seizoen (dus nieuwe spelers + Khaldi/Maoujoudi). Dan “tel” ik even 10 voor Seedorf, 17 voor VdH en 20 voor Schenten + nog 10 kom ik even uit op 57 doelpunten voor alleen de aanval.
Tuurlijk gaat dit ook niet allemaal zo gebeuren, alleen als het team draait en wint zullen meer spelers vaker scoren dan voorheen. Nu tellen we bij iedere speler gewoon even de helft van wat ze in hun beste seizoen hebben gedaan.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid