Volgens mij is er intern vanalles mis deze window. Rob gaf aan het begin bij Radio Roda (periode aantrekken Xander) aan dat hij zo goed als rond was met een gevestigde naam in Nederland, het was nog slechtst de puntjes op de i zetten. Daarnaast is hier nooit meer iets over gezegd. Dat je met 10 van de 11 van vorig seizoen in de basis start is ook veelzeggend. Die andere kracht, Dyon, is ook geen basismateriaal. De bank heeft 3-4 ''volwaardige'' KKD spelers en de rest is opgevuld met jeugd. Er zijn 3 CBs, waarvan er één amper fit is en de andere het niveau niet aankan. Er zijn 15 spelers vertrokken en 7 nieuwe spelers toegevoegd, waaronder 2 jeugdopvullers, een raar verhaal met een fransoos die ze als verlosser zien terwijl die uit het 6e of 7e niveau van Frankrijk uit een amateurcompetitie komt, en een amateurspeler uit Nederland (die het overigens goed doet) kan me namelijk niet voorstellen dat deze spelers veel zullen verdienen. Vraag me af wat ze met al dat vrijgekomen salaris hebben gedaan (voor die CB van Köln was zogenaamd geen geld om die een jaartje te huren, terwijl de kansloos nummer laatste uit Oostenrijk dat wel kon) van onze voormalig toppers en ''grootverdieners'' Breij, Muller en Schwirten etc.
Denk dat er achter de schermen meer speelt, maar dat ze dat knap verborgen houden. Wellicht dat ze nog ergens 1 basisspeler kunnen vinden, maar gok erop dat we met Sleegers en wat huurlingen of spelers die ze al 2 jaar intensief aan het scouten zijn (zoals de toppers Wiedesheim-Paul en Lajud) blij mogen zijn.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid