Z12
Heerlen schreef:
Ben ik de enige die het vreemd vind dat Sleegers nog niet getekend heeft? Voor t weekend is Müller weg gegaan en hij stond toch duidelijk op de standby lijst bij Roda mocht iemand weggaan. Neem aan dat ze zijn eisen vooraf duidelijk hadden en hem anders geen 2de keer meer uitnodigen.. Even los van de vraag of we wel/niet wat aan Sleegers gaan hebben voordat daar weer iemand over begint haha
11 augustus 2026 om 08:12

Ook ik had verwacht dat de komst van Sleegers inmiddels beklonken zou zijn. Na 2 trainingsperiodes moet je inmiddels wel weten hoe hij er fysiek voor staat en of hij de gewenste versterking zal zijn. Zou het dan toch weer een financiële kwestie zijn? Ik mag toch aannemen dat dit besproken is met de speler zelf.

Ik kan mij echt niet voorstellen dat ze hem 2 periodes laten meetrainen om hem vervolgens dan de laan uit te sturen.
gisteren om 10:06 - 11 augustus 2026 om 10:06 # 420242
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 14 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Helmond Sport

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement