Pflucke
HensFischer schreef:
Als Sleegers komt, wordt dat je volgende dure mispeer. Die gaat ook nog eens de ontwikkeling van maoujoudi in de weg zitten. Schijnbaar is er geld voor 2 nummers 10, gooi dat geld op een hoop en haal er 1 knaller van.
10 augustus 2026 om 16:12

Ik denk op zich wel dat Sleegers een toevoeging zou zijn, maar ik zie er ook weinig nut in om nog 2 β€˜10en’ te halen. Je hebt namelijk voor die posities al genoeg spelers (weliswaar vooral kwantiteit ipv kwaliteit, maar een aantal zullen fungeren als back-up): Schenten, Seedorf, Paulissen, Khaldi (wanneer hij terugkomt) en Lajud. Dat zijn inclusief de nieuweling dus 6 spelers die op de β€˜10’ positie uit de voeten kunnen.
Ik zie dus ook liever dat dit geld naar 1 speler gaat van een hogere kwaliteit dan naar 2 (waarvan Sleegers er 1 is), want je bezetting is ruim genoeg daar.
ma 10 augustus 2026 om 17:35 - 10 augustus 2026 om 17:35 # 420193
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 14 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Helmond Sport

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement