Bessems
NIEUW LID
Kr1t1sjeRodatuup schreef:
Bessems schreef:
Ik denk juist dat Roda op zoek moet naar een nieuwe, moderne identiteit die past bij de samenleving van nu en niet in het verleden moet blijven hangen. Deze club moet vooruit kijken en kansen grijpen. Als er iemand wat geld neer wil tellen voor een andere stadion naam, dan is dat een no-brainer, meteen accepteren.
10 augustus 2026 om 11:56
Stadion naam ligt niet vast in steen wat mij betreft. Moderne indentiteit. Hoe zou jij dat omschrijven?
10 augustus 2026 om 12:03

Met een moderne identiteit bedoel ik niet dat je je geschiedenis uitwist of ineens een hele andere club wordt. Juist de kern van Roda, dwz de Limburgse/regionale verbondenheid, supporterscultuur en de eigenzinnige identiteit moet je behouden. Maar de manier waarop de club zich presenteert en ontwikkelt, hoeft niet in de jaren negentig te blijven hangen en dat is in mijn ogen het grote probleem.

Roda zou moeten staan voor een club die ambitieus en professioneel is, openstaat voor commerciƫle kansen, en jongeren en nieuwe supporters weet aan te spreken en tegelijkertijd de band met de regio versterkt.
ma 10 augustus 2026 om 12:07 - 10 augustus 2026 om 12:07 # 420144
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 14 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Helmond Sport

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement