Kr1t1sjeRodatuup
Maan schreef:
Voor 22000 toeschouwers
9 augustus 2026 om 21:14
En dat terwijl Aachen en Kerkrade letterlijk hemelsbreed maar zo’n 8 km van elkaar liggen.los van hun verzorginsgebied. Alemannia Aachen is niet alleen een club van de stad, maar wordt door de hele regio als dé club gezien. Ik denk dat het probleem bij Roda ook een beetje in de positionering zit. “Roda JC Kerkrade” klinkt toch al snel als een club uit één gemeente, terwijl de potentie veel groter is. “Roda JC Parkstad” zou als merk veel meer uitstralen dat het de club van de hele regio is. Ik weet dat Kerkrade de enige is die financieel heeft bijgedragen dat dit de reden is voor dat kneuterige Kerkrade. Jammer Roda heeft met Parkstad eigenlijk al een enorm sterk regionaal merk in handen, maar kan dat helaas niet benutten.

zo 9 augustus 2026 om 22:52 - 9 augustus 2026 om 22:52 # 420078
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 14 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Helmond Sport

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement