Herman
Tuppetei2 schreef:
Kevin1 schreef:
Persoonlijk zou ik komende wedstrijden ervoor kiezen om Dorenbosch een linie naar achter te schuiven. Zodat je vanuit achteruit beter kunt opbouwen. Nisbet ook weer terug als CVM.
8 augustus 2026 om 09:18
heb jij gisteren de wedstrijd gekeken ????? Doorenbosch heeft vanuit achter misschien wel 10x de bal gewoon zo in de voeten van de tegenstander gespeeld. Die was gisteren opbouwend zo slecht.
8 augustus 2026 om 09:42

Dorenbosch vind ik ook de minste van de nieuwelingen. Puur en alleen gehaald door en voor Penders. Net als dat bij Sleegers het geval zal zijn. Maar er zijn mensen, die het juist daarom versterkingen vinden. Want "Penders kan het beter beoordelen dan wij allen".
Een (goede) trainer is nog lang geen goede scout, laat staan TM/TD. Ik kan me nog goed herinneren dat onze beste trainer, Huub Stevens, ooit aankwam met vreselijke spelers als Ashton Götz en Alexander Voigt.
za 8 augustus 2026 om 10:03 - 8 augustus 2026 om 10:03 # 419900
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 14 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Helmond Sport

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement