Hutch schreef:DrHerjod schreef:Goed verhaal. Maar ondertussen ligt de levensverwachting van de mensen in De Mijnstreek ver onder het landelijk gemiddelde. Dat jij daar je schouders bij ophaalt, moet jij weten - maar ik vind dat de regio beter verdient. En dat de club zich daar sterk voor maakt is geweldig. Ik ben er in ieder geval trots op.DelaVega schreef:Ja dat van die appel en een banaan is tenenkrommend. Ik was gisteren met 117 kinderen uit probleemwijken in Heerlen op pad in Toverland. Ik kan je zeggen, in die rugzakjes zat veel, maar geen fruit! 😂 En dan dragen veel kids ook nog een Roda tenue he! Gezond in Mijnstreek. Het levert geen klote op.
[quote]419814[/quote] Meedoen in het spanningsveld en Parkstad heeft een appel en banaan ipv een Snicker als snack, 1x per jaar gaan ze een paar rondjes om de sintelbaan rennen als maatschappelijk uitje en we gaan weer verder met ons leven zoals dat al 8 jaar bestemd is voor een Roda supporter. Ik werk zelf al jarenlang in Maastricht, en ook daar kijkt amper iemand nog om naar MVV. Ons lot.7 augustus 2026 om 22:577 augustus 2026 om 23:017 augustus 2026 om 23:17
Wacht even. Haal ik daar mijn schouders voor op? Waar zeg ik dat? Ik geef alleen aan dat de mindset bij mensen duidelijk niet is veranderd als je je kids tassen vol met snoep meegeeft. En ja, het zijn kinderen waarvan de ouders geen tot zeer weinig geld hebben. Die gaan naar de Action, en voila. Behalve een lampje met tijgerprint en een geurkaars die niet ruikt kopen ze ook ladingen snoep en chips. Gezond in Mijnstreek. Ze komen met appels langs op scholen, maar niemand heeft het er nog over als ze weg zijn. De mindset van mensen begint niet bij voorlichting maar in de portemonnee. De btw op groenten en fruit moet weg, en op snoep en chips omhoog.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid