RJC1978
DeLimbo schreef:
Ik denk dat we Emmen bij de keel grijpen en snel voorkomen en dan rustig naar een 0-2 voetballen. Emmen heeft geen bijzonder elftal en alle spelers die het bij ons net niet zijn spelen nu bij Emmen. Ze leveren 25 goals in met Postema en krijgen daar Cooper-Love voor terug die toch behoorlijke moeite heeft met scoren.
7 augustus 2026 om 08:52

Dat kun je vergeten. Emmen heeft een goed voetballende vechtersploeg die gelijkwaardig is aan roda.

Breij en Abdullatif zijn de creatieve spelers. Quispel en Everink zijn vechtersbazen. Breij en Kongolo zullen getergd zijn. Of Kongolo wedstrijdfit is, is twijfelachtig.

Achterin hebben ze met Dede-Lhomme een franse verdediger die in het PLS als LCV ook zeer welkom was geweest.

Afgaande op de beide pre-match trainingen wordt het een felle wedstrijd met veel pressing. Als ik persoonlijk had meegespeeld dan was Breij de eerste die na 3 minuten over de boarding ging met de mededeling 'niks persoonlijks, mooi seizoen gewenst'.

Ik ga voor een 2-2 gelijkspel!
vr 7 augustus 2026 om 09:21 - 7 augustus 2026 om 09:21 # 419380
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 14 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Helmond Sport

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement