045J schreef:RJC96 schreef:Heb jij ze al zien ballen dan? Heb jij Schwirten gezien voor dat hij naar Roda kwam. Of een Ould Chickh? Geef ze even een kans en oordeel dan.Roda7United schreef:Dat zou toch wel verdomd triest zijn, 5 minuten KKD ervaring... Maargoed, het aantrekken van Sleegers en Khaldi kan ik niet bepaald als vooruitgang zien tov een Cooper Love, Schwirten, Breij, Maiorano etc. Zoals... Lees het volledige bericht hier
[quote]419327[/quote] Ik wilde inderdaad zeggen. Men gaat hier uit van Sleegers en een CV en that’s it, maar ik hoop toch echt dat er nog een andere aanvallende versterking bij komt anders is het veel... Lees het volledige bericht hier6 augustus 2026 om 19:106 augustus 2026 om 21:356 augustus 2026 om 21:37
Daarom zeg ik dat ze zullen moeten verrassen, wat ik natuurlijk hoop. Maar, er wordt doelbewust iets bekends ingeruild voor iets onbekends terwijl ik nu niet zie op basis waarvan dat een vooruitgang is. Prima om een Breij te laten gaan, maar Sleegers is een achteruitgang. Natuurlijk kun je Griffith en Cooper Love laten vertrekken, maar heb je de 11 goals en 6 assists teruggehaald met de vervangers? Lijkt het niet op, tenzij je alle druk op Schenten legt maar is dat eerlijk?
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid