Sonsane
StefanRaets schreef:
PLS2705 schreef:
KampfenundSiegen schreef:
Ik vraag me wel af: op Transfermarkt had die een waarde van 500.000. Aflopend contract, dat wel, en Roda zal schappelijk geweest zijn. Zouden ze dan nog wel een tonnetje of 2 ontvangen hebben voor hem?
6 augustus 2026 om 15:40
De waardes op transfermarkt staan niet in verhouding met de werkelijkheid. Als Roda een transfersom ontvangt, zijn ze altijd heel happig om dit erbij te vermelden in het nieuwsbericht. Ik vermoed daarom dat het een transfervrije overstap dan wel een verwaarloosbaar bedrag betreft.
6 augustus 2026 om 15:46
Waarom zou je als club in hemelsnaam een 25-jarige speler met een doorlopend contract die afgelopen seizoen 37 wedstrijden van A tot Z gespeeld heeft zonder transfersom de deur uit laten gaan? Tuurlijk krijg... Lees het volledige bericht hier
6 augustus 2026 om 17:08

Aan de andere kant is het ook een 25-jarige met nog maar één jaar contract die hier niet meer veel perspectief heeft en de afgelopen twee jaar weinig indruk heeft gemaakt. Waldhof is ook niet gek. Transfervrij lijkt mij het meest logisch. Daar is Roda ook mee geholpen d.m.v. vrijgekomen salaris.

Een halfjaar terug werd bij de transfer van Foss erbij vermeld dat Roda een som had ontvangen. Lijkt me gek als ze dat nu opeens niet zouden doen.
do 6 augustus 2026 om 17:31 - 6 augustus 2026 om 17:31 # 419318
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 14 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Helmond Sport

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement