StefanRaets
DelaVega schreef:
045J schreef:
StefanRaets schreef:
[quote]419257[/quote] Als iedereen fit is, is dit echt een opstelling waar ik blij van wordt. LCV nog erbij en Sleegers vastleggen. Dan ben je wel klaar.
6 augustus 2026 om 11:50
En dat terwijl 10 van de 11 spelers van vorig seizoen zijn.
6 augustus 2026 om 12:10
"Insanity is doing the same thing over and over again, but expecting different results Dit wordt gewoon weer strijden voor een play off plek.
6 augustus 2026 om 12:37

Helft van de spelers lag constant in de lappenmand afgelopen seizoen.
Daarnaast speelden we in een opstelling waarin we afhankelijk waren van klassieke buitenspelers, die hadden/hebben we niet en hadden we backs die niet in hun kracht speelden.

In deze opstelling spelen onze backs minimaal in hun kracht.

v.d. Buuijs & Jansen enorm veel tijd gemist afgelopen seizoen. Qua kwaliteit zijn dat de betere spelers.
Seedorf volledig uit vorm en Beerten vaker niet dan wel op dezelfde plek (als hij al speelde).
Deom kwam pas heel laat in het seizoen en heeft exact 5 basisplaatsen gehad en de albefaamde "Frau Muller" is niet meer in de opstelling te vinden.

Pauli heeft nu een volledige voorbereiding kunnen meedraaien en is hopelijk fit om te concurreren voor de plekken op het middenveld.
Fynn kan(!) een sensatie worden en het geeft je de flexibiliteit om met een schaduwspits of als vervanger van v.d. Hurk te spelen.
Kunt er niet omheen dat zelfs met grotendeels vergelijkbaar materiaal het er gewoon veel beter uitziet.

Het enige wat ik echt van belang vind is dat er nog een CV bijkomt, Khaldi is een vraagteken en wat doen we als Sleegers niet gecontracteerd wordt?
do 6 augustus 2026 om 17:04 - 6 augustus 2026 om 17:04 # 419311
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 14 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Helmond Sport

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement