Ik denk dat de transfer van Muller een goede zet is. Met Dorenbosch Nisbet, Deom en Beerten heb je genoeg opties voor die posities op het middenveld. Ook de back posities zijn dubbel en goed bezet waardoor muller een beetje tussen wal en schip dreigde te vallen. Ik vul zelf in dat met het vrijgekomen salaris Sleegers vastgelegd gaat worden. Sleegers heeft inzicht en scorend vermogen dus het lijkt me goed dat die toegevoegd wordt want scorend vermogen kun je nooit genoeg hebben.
Hoewel ik het natuurlijk niet zeker weet heb ik sterk het gevoel dat roda nog wat geld achter de hand gehouden heeft om nog een aanvaller en een verdediger vast te leggen.
Persoonlijk zou ik het wel snappen als Schenten morgen op de bank zou beginnen. Hij is pas bij de club en moet even de tijd krijgen om zich aan te passen. Daarnaast heeft Seedorf een goede voorbereiding gedraaid en heeft op de tactiek kunnen trainen.
Op 2 september als de transfermarkt gesloten is en de kkd een paar speelrondes onderweg is kan de balans voorzichtig opgemaakt worden. Forza Roda
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid