Roda7United
Rodahatz schreef:
Hier hoopt men op een miljoenentransfer van Ouaissa. Diens transferwaarde is na gisteren wellicht weer gestegen. Ik hoop ook dat hij Roda nog heel veel geld oplevert, maar wel pas als er een andere technische man met dat geld aan de slag kan. Ben wel blij dat Sleegers wellicht toch aan de selectie wordt toegevoegd. Echt een verlengstuk van de trainer op het veld die ook nog eens iemand kan wegsteken.
5 augustus 2026 om 21:11

Wel ontzettend vreemd dat ze hem eerst weken laten optrainen, dan weer weken opzij zetten, en nu weer erbij nemen. Nu is die jongen er niet bij tegen Emmen, waar je hem goed had kunnen gebruiken. En wellicht nog een aantal weken langer, want die is conditioneel weer terug bij af na 2 weken meetrainen en daarna weer weken afwezigheid.

Algemeen:
Als ook Seedorf afwezig is dan mis ik toch weer de snelheid en creativiteit die ik graag toegevoegd had zien worden na afgelopen jaar. En ook Van den Buijs zie ik graag weer aansluiten want zijn vervanging is 3 klassen minder. Hoe zit het daarmee? Is ook weer een groot staatsgeheim blijkbaar.

Nou goed, gelukkig stelt dat Emmen (zoals 90% van de KKD) ook geen reet voor, dus op hoop van zegen. Een goede start brengt extra seizoenkaarten en dus geld in het laatje en met een verkoop van Ouaissa kan dan misschien toch nog die snelheid en creativiteit en een goede CV toegevoegd worden. Laten we hopen dat we tot die tijd een redelijke start kunnen maken.
wo 5 augustus 2026 om 22:46 - 5 augustus 2026 om 22:46 # 419217
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 14 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Helmond Sport

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement