Het verhaal rondom Khaldi is vanaf het begin super raar. Handtekeningen gezet zonder 1 live wedstrijd gezien te hebben. Traint een week mee en is weer terug in Parijs. Niemand die kan vertellen (mag tegenwoordig blijkbaar niet neer) wat nu echt met die jongen aan de hand is en hoe lang zijn “revalidatie” duurt. We weten ook allemaal nog niet eens hoe goed hij is. Hij kan net zo goed een Lajud 2.0 zijn en missen nu een speler, die we niet hoeven te missen.
Het seizoen is nog niet eens begonnen en de pijntjes, blessures beginnen zich nu alweer op te stapelen. Hoewel ik er altijd veel hoop in een goed seizoen heb, zijn de tekenen alles behalve positief. Daarnaast staan ook nog eens 5 zware eerste potjes te wachten, waar je zomaar na speelronde 5 met 0 punten in de ranglijst staat. Ja sommige kan je (ook naar het budget gekeken van de concurrenten) gewoon verliezen.
Ik vind het alles behalve een vlekkeloze voorbereiding. Je kunt het negatief noemen, maar ik hoop zo dat wij niet nu al een flinke achterstand gaan opbouwen op de rest. Mijn sprankje hoop leg ik voor nu in de handen van Schenten, misschien onterecht. Maar laten we hopen dat dit de nieuwr Kai Havertz of Florian Wirtz wordt. Die Roda als springplan gebruikt naar de absolute top.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid