Mijnstreek schreef:DrHerjod schreef:Ik vind dat wel interessant ja. Zonder de salarissen te kennen verwacht ik dat hij aardig verdient. Een vertrek van hem zou dus mogelijkheden kunnen bieden voor een nieuwe aanwinst. Wb Leijten, tegen Aachen kreeg die best wat speeltijd. Denk dat dje gewoon gaat blijvenMijnstreek schreef:Is dat echt zo interessant, die Lajud? Volgens mij maakt het bij zowel hem als Leijten niet uit of ze thuis zitten of dat ze op het veld staan.
Voor de mensen die wel eens naar trainingen gaan, traint Lajud nog mee?4 augustus 2026 om 14:594 augustus 2026 om 15:064 augustus 2026 om 15:12
Je zou toch hopen dat Servais de videobeelden die hem hebben doen besluiten om Lajud een 2 jarig contract te geven met optie, heeft gedeeld met clubs over de hele wereld. Die videobeelden moeten toch wel een speler laten zien met behoorlijke kwaliteiten... 😉
Zal toch ergens op de wereld wel een TD zijn die net als Servais met open ogen in die paar videobeelden trapt en veel te naïef is en bereid is Lajud een meerjarig contract aan te bieden met (zeer waarschijnlijk) salaris passend bij een basisspeler?
Heb 't idee dat Lajud 't allemaal wel prima vind. Al bijna 2 jaar geen enkel perspectief tot basisspeler. In de pikorde zelfs onder een amateurspeler komt (Takedine). Deze voorbereiding amper minuten gemaakt. Nog een seizoen in de rol van uiterste reserve kan wel eens heel vervelend gaan uitpakken voor verdere verloop van z'n carrière.
Zal waarschijnlijk elke maand met een glimlach op z'n gezicht naar z'n bankrekening kijken als het salaris gestort is. Die zal echt geen aanstalten maken om zijn uitzichtloze carrière hier nieuw leven in te blazen elders.
Inloggen
Wachtwoord vergeten
Nieuw account maken
Word gratis lid