Heerlen
Gastweetikwie schreef:
Heerlen schreef:
Rjc1971 schreef:
[quote]419112[/quote] Speelt inderdaad een puike wedstrijd vanavond. En dat op voorronde champions League niveau.
4 augustus 2026 om 21:27
En dat te bedenken dan Nec 10 jaar geleden ook gewoon nog kkd speelde. Zie je wat het doet als je suikeroom wel gewoon veel geld in de club stopt en niet zo afwachtig is als onze 3 mannen. En ja, ik weet ook wel dat we zonder deze 3 mannen helemaal niet meer bestondenšŸ˜‰
4 augustus 2026 om 21:35
Je hoeft geen knipoogje te geven. Je hebt in de zinnen ervoor je mening over de heren al duidelijk gemaakt. Zonder knipoogje. Ik ga dus ook niet vertellen dat we zonder hen niet meer bestonden. Ik ga je ook niet vertellen dat je zelf wat meer geld aan Roda kunt doneren. Dat geld heb jij namelijk niet. Dat komt omdat jij niet zo slim bent als die drie heren.
4 augustus 2026 om 22:18

Dan denk ik dat je me totaal verkeerd begrijpt met mijn mening over deze 3 heren. Feit is gewoon dat het op de manier zoals ze het bij ons doen de club niet echt verder brengt, en ja dan nog mogen we ze eeuwig dankbaar zijn dat ze er al miljoenen in hebben gestoken de afgelopen jaren. Alleen is dat om gaten te dichten geweest en daar zit het verschil.

Je ziet alleen dat bij de clubs waar ze echt doorpakken en wel de ā€œgekā€ vinden die extra miljoenen in de club stopt (en dan vooral spelersbudget) dit meestal direct resultaat oplevert.
di 4 augustus 2026 om 23:10 - 4 augustus 2026 om 23:10 # 419129
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 14 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Helmond Sport

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement