TheLimburgian
DnWinkbuul schreef:
StefanRaets schreef:
Maan schreef:
Meer dan 14000.sc bij aken
4 augustus 2026 om 15:50
Stad met 250K inwoners. Wat is je punt?
4 augustus 2026 om 16:19
Sorry maar dat is dus Aachen + "suburbs" inclusief Schmithof, Friesenrath (dat is gewoon tegen de Belgische grens aan), Rothe Erde, Eilendorf, Verlautenheide... Kun je Parkstad tegenover zetten. Heb je hetzelfde aantal inwoners. Ongeveer even groot ook.
4 augustus 2026 om 21:55

In principe zou je bij Aken ook nog plaatsen als Würselen, Kohlscheid, Herzogenrath, Alsdorf, Eschweiler en Stolberg moeten tellen en dan zit je rond de half miljoen. Plus nog wat erbuiten want de grotere clubs liggen redelijk op afstand in Keulen, Gladbach en Dusseldorf. Neemt niet weg dat Roda, en eigenlijk alle Limburgse clubs, gewoon heel matig scoort op aantal verkochte seizoenskaarten. Daar hoef je niet eens voor over de landsgrenzen te kijken, kijk naar een De Graafschap, Cambuur of Heracles. Allemaal een vrij klein/weinig bevolkt achterland maar veel meer seizoenskaarthouders.
di 4 augustus 2026 om 22:22 - 4 augustus 2026 om 22:22 # 419121
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 14 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Helmond Sport

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement