Vrijdagavond
Maar iedereen ziet het patroon toch?

Verdedigend en middenveld is in orde, aanvallend is weer alles gebaseerd op een grote gok.
Seedorf die veel geblesseerd is geweest, heel graag weg wou en een vorm had waarbij ikzelf beter opgesteld had kunnen worden.
Schenten die veelbelovend is maar nog geen ervaring heeft.
Hurk vind ik een uitzondering, natuurlijk bewezen veel te scoren maar ook bij hem zie je aan veel dat hij ouder wordt.
Ik weet niet of slegers onze verlosser gaat worden, ook al jaren vrijwel niets gepresteerd.

Dan hebben we Lajud en Maoujoudi als backups. Khaldi laat ik even buiten dit verhaal omdat er 0 zicht is op wanneer hij terug is, dan nog fit moet worden, dan nog in vorm moet raken, dan nog ingespeeld in het team moet worden.

Als we ons aanvallend toch eens zouden versterken zoals we dat ieder jaar in de verdediging doen.
Het is gewoon weer hetzelfde als vorig jaar.

Als het weer zo een gebraggel wordt voorin dan weet iedereen welk contract er dit jaar niet verlengd hoort te worden, maar of peters dat hetzelfde ziet betwijfel ik.
di 4 augustus 2026 om 12:25 - 4 augustus 2026 om 12:25 # 419046
Voorspel de wedstrijd
Niet ingelogd
Log in of word lid om een voorspelling te kunnen plaatsen
vrijdag 14 augustus 2026 om 20:00
Parkstad Limburg Stadion

Roda JC Kerkrade

Helmond Sport

Ik geef wijzijnrodajc.nl toestemming mijn emailadres te delen met Roda J.C. B.V. zodat Roda J.C. B.V. mij kan benaderen inzake de seizoenkaart campagne 2026/2027.

Ik wil een reminder ontvangen voorafgaan aan de wedstrijddag indien ik mijn voorspelling nog niet heb doorgegeven.

WZRJC Poule klassement